כנופיית הפושעים של צוריה: עורך דין פלילי אחד המייצג את אילן צוריה, וורנר בוהם ואלפרדי סיקסט מראה כמה קרוב כנופיית הפושעים עובדת ביחד

אילן צוריה, ורנר בוהם ואלפרדי סיקסט הם שותפים פליליים כמעט בלתי נפרדים שעובדים יחד במשך שנים בעיסוקם הרגיל- סחיטה באיומים, הונאות מקוונות סביב סחר באופציות בינאריות, הונאות קריפטו, הלבנת הון וזייפנות.

בעוד שניתן לחשוב שכל אחד מהם עובד באופן עצמאי, לשלושה יש רשתות פליליות שלמות המקושרות בתוכנות, אתרי הונאה ומשרדים בלפחות חמש מדינות באירופה. אך זה לא הכל – אותם רמאים בינלאומיים הואשמו גם בפעילויות פליליות מרובות מקרים.

החל מוורנר בוהם, החשוד העיקרי בשערוריית  ה-YLine, יחד עם שותפתו לחיים ופשע, אלפרדי סיקסט, שהורשעה גם בבית משפט קנדי ​​במהלך שערוריית  BitRush, השלושה הם סחטנים, והיוצרים של אתר  FinTelegram, פושעים סדרתיים שהעולם צריך לחשוש מהם. למעשה, גם הוגש נגדם כתב אישום על ידי בית המשפט האוסטרי בשל חלקם בשערוריות של YLine  ובקריסתה הקרובה.

עם זאת, אילן צוריה, שמתהדר בהיותו מיליונר קריפטו, נמצא במלכודת בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בווינה בגין הלבנת הון והונאה באינטרנט. זה קרה לאחר ששיתוף פעולה בין תובעים מאוסטריה וגרמניה קבע שצוריה רימה לכאורה יותר מ-4500 קורבנות, בכ-10 מיליון אירו באוסטריה בלבד, בעולם כולו סכום ההונאה של אילן צוריה מוערך על ידי רשויות החוק בכ710 מיליון דולר.

צילום מסך המראה את סכום הכסף שצוריה הונה מקורבנותיו
מקור: התביעה הציבורית המרכזית של אוסטריה בגין תביעה מסחרית ושחיתות

לאחר הגשת כתב האישום נגדו, אילן צוריה נאלץ לתחמן, כרגיל, כדי לדאוג שהוא לפחות יתחמק ממאסר במקרה שיימצא אשם. בין הייתר ובעיקר, על ידי מסירת השותפים העסקיים שלו בעבר ובהווה לידי רשויות החוק.

בהתבסס על הפרטים שנאספו על ידי הצוות שלנו, עורך הדין המייצג את צוריה בתיק הקרוב הוא אותו עורך דין בכיר שייצג את ורנר בוהם ושותפתו אלפריד סיקסט בתיק  YLine, Fintelegram, EFRI ועסקים נוספים בבעלות השלושה.

ד”ר אוליבר שרבאום הוא זה שטיפל בתיקים של שלושת הפושעים וכעת הוא מתכונן למשפט הקרוב של צוריה בווינה. על פי העדויות שמצא הצוות שלנו ממקורות חסויים, צוריה מורה לרואה החשבון שלו להעביר כסף מחברת GIA שבבעלותה של צוריה ב-100%, שתחת חברה זו יש גם את פלטפורמת ההונאה  Tradologic. העובדה שעורך הדין מגן לעתים קרובות על הפושעים הסדרתיים האלו, מהווה אינדיקציה ברורה לקשרים עמוקים עם הכנופיה. מאחר והשלושה היו מעורבים בהונאות ושערוריות מקוונות, מאיפה מגיע שכר הטרחה לעורך הדין? התשובה די ברורה: מכספם של הקורבנות.

בעצם, הכסף שהעו”ד של צוריה מקבל מגיע מהחברה (GIA) המחוברת לחברת ההונאה  Tradologic. לכן, עורך הדין יכול גם להיות חלק משרשרת המקורבים של צוריה המנהלת את העסקים הבלתי חוקיים.

לפי מקורות מהימנים, GIA  היא חברת האם של חברת Tradologic הפופולרית ששלחה את לקוחותיה להפסדים של מיליוני דולרים בשל היכולות הערמומיות של התוכנה שפיתח צוריה.

בהיותו אחד מהרמאים החכמים ביותר של קריפטו ואופציות בינאריות, לצוריה תמיד תהיה שרשרת של מקורבים סביבו – מאכיפת חוק ועד מומחים משפטיים שתפקידם למנוע כל איום משפטי פוטנציאלי שמגיע לאחר הונאת לקוחותיהם.

צוריה גם נוטה לטשטש עקבות על ידי ניקוי כל ראיה שנותרה לאחר שההונאות המסיביות מניבות פרי. אילן ידוע גם בכך שהוא “מסדר” ליריביו מעצר וחקירה אפשריים ברשויות החוק בעקבות שערוריות והנאות שהוא בעצמו אחראי להן.

בעוד שצוריה הוא אחד מבעלי המניות ב-FinTelegram  באמצעות קריפטון הוצאה לאור בעמ , ורנר בוהם אינו מכריז על שותפותם בפומבי מאחר שצוריה עומד בפני מספר חקירות הקשורות הונאות קריפטו ואופציות בינאריות. לכן, הם בוחרים לשתף פעולה מאחורי הקלעים כדי לא להיחשף לעולם. אבל האם שיתוף הפעולה שלהם עדיין סודי?

לפי מקורות מהימנים, צוריה הוא אחד מהאנשים בעלי השליטה המשמעותית (PSC) בFinTelegram, ומחזיק ביותר מ-25% ממניות החברה.

Krypton Publishing LTD

מכיוון שלצוריה יש יותר מ-25% ממניות החברה של ורנר בוהם  (FinTelegram), זה כבר מעניק לו הזדמנות ענקית להשתמש בחברה הזו ברוב עסקי הסחיטה שלו.

Tzorya's more than 25% shares in Werner Boehm's Company

מעבר לכך, אלפרדי סיקסט היא שותפתו של בוהם לחיים ולפשע שנים רבות. היא שיתפה פעולה עם בוהם בתיק של YLine  ובשערוריית BitRush שהובילה למשפט של שניהם בבית משפט קנדי. נכון לעכשיו, הם הבעלים המשותפים של פלטפורמת החדשות הפיננסית המזויפת Fintelegram.

סיקסט היא גם המייסדת של European Fund Recovery Initiative) EFRI), חברה שמתיימרת לעזור לקורבנות של הונאה ושערוריות מקוונות לשחזר את ההשקעות האבודות שלהם ואז להונות אותם שוב. אבל רגע, מי עומד מאחורי ההונאות האדירות והשערורייה המקוונת? הכל חוזר לצוריה. אז עכשיו אנו יודעים, השלושה עובדים יחד במיזם הפלילי שלהם, אם כי מאחורי הקלעים.

Leave a Comment

echo ''